01 Januari 2010

BLOGGER BANGANG - NAK MARAH, MARAHLAH KERAJAAN NAJIB

Rata-rata dalam blog pencacai UMNO@BN menulis n3, kononnya mereka amat marah dengan keputusan mahkamah yang membenarkan Gereja Katolik menggunakan perkataan Allah dalam penerbitan mingguannya, Herald - The Catholic Weekly setelah Mahkamah Tinggi berpendapat bahawa setiap individu mempunyai hak berperlembagaan untuk menggunakan perkataan Allah.

Kenapa pencacai-pencacai (blogger UMNO@BN) ini nak marah beria-ia sangat dengan keputusan mahkamah yang membenarkan Gereja Katolik menggunaan perkataan ALLAH. Bukankah hakim-hakim mahkamah seluruh 1Malaysia itu sendiri dilantik oleh UMNO@BN, jadi marahlah!... pada kerajaan UMNO@BN.

Buatlah memorandum pada Najib selaku pieem 1Malaysia ataupun anjurkanlah satu perhimpunan besar-besaran bagi membantah keputusan mahkamah itu. Itupun jika UMNO@BN sendiri ada mempunyai 'telor'. Kalau sekadar 'pondan', hentikanlah melalak di laman-laman blog.

Bengap punya penyokong UMNO@BN. Kenapa mesti menuding jari kepada pemimpin Pakatan Rakyat dalam soal ini. Kenapa nak disalahkan Khalid Samad? Kenapa nak disalahkan sipolan atau sipolan? Sedangkan kesalahan itu sendiri datangnya dari UMNO@BN kerana mereka lah yang melantik hakim-hakim tersebut dari hakim yang bukan islam bagi mengendalikan kes berkaitan. Akhirnya mereka sendiri yang terperangkap dalam permainan yang mereka sendiri cipta.

Selepas itu cuba untuk salahkan orang lain untuk dijadikan kambing hitam. UMNO@BN jangan nak cuci tangan pulak dalam kes ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan